Verzorg jij de marketing en communicatie uitingen rondom
een toeristische plek, bezienswaardigheid, hotel of verblijflocatie?

Ben je op zoek naar nieuwe concepten om (nieuwe) doelgroepen aan te trekken? Dan hebben wij iets moois: jouw eigen beleefconcept! Helemaal afgestemd op de juiste doelgroepen de daarbij behorende identiteit in een eigen stijl gegoten. WEareGRUTSK maakt aantrekkelijke arrangementen met daaraan gekoppelde uitingen passend bij jouw organisatie.

Op naar meer bezoekers

Unieke locaties, specifieke regio gebieden, musea, culturele hotspots, stadscentra, natuurgebieden, elke plek is speciaal! Kenners weten het al lang, die komen naar de plek terug, maar hoe breng je dat over aan de rest van de wereld? Hoe bereik je een nieuw publiek? Met een eigen verhaal gegoten in een “verrassend jasje” laat je zien dat je uitnodigend naar bezoekers bent. Virtuele en actuele arrangementen met door ons zelf gekozen thema’s (uiteraard met daarop jouw goedkeuring) worden op eigen wijze gelanceerd. Als geen ander weten we verbindingen met lokale initiatiefnemers te leggen: we brengen innovatie samen met andere initiatieven uit jouw omgeving. Uiteraard levert dit langere bezoektijden en nieuwe bezoekers op: het is de nieuwe inspiratie die werkt.

Verhaal en beleving

Een locatie is niet alleen land, zee, water, lucht, een kunstwerk, kerk, landgoed, park of winkelgebied. De plek is ontstaan en vertelt een eigen verhaal. Daarmee is het verhaal achter de plek de voedingsbodem van succes voor een unieke beleving. Naast historische wetenswaardigheden nemen we ook innovatie en humor mee. Als er nog geen mooie anekdotes zijn dan ontpopt zich er wel een tijdens het proces.

Waarom kiezen we juist dit beleefconcept? Welke arrangementen worden ingezet? Welke partners worden betrokken en in welke stijl wordt het gepresenteerd? De antwoorden op deze vragen vormen samen de nieuwe belevenis.

Ook identiteit, waarden, karakter en “schoonheid” komen in dit verhaal tot uitdrukking. Samen met het thema-arrangement levert dit een onderscheidende positie op in de alsmaar groeiende vraag naar invulling voor leisure en educatie. Met andere woorden: we gaan ervoor zorgen dat alle medewerkers en bezoekers (kleine en grote ontdekkers) het verhaal begrijpen en jouw plek bij de massa op de “bucketlist” komt te staan.

Een kort maar krachtige introductiecampagne is onderdeel van het ‘beleefconcept’.

Vernieuwing en functie

Ook wel handig, ter voorbereiding is het zicht op bezoekersaantallen in het boekingssysteem. Én bijpassende beleefmateriaal. Want bezoekers zijn de beste ambassadeurs, willen laten zien waar ze zijn geweest. Ook het uiterlijk hiervan zegt veel over de inhoud van de vrije-tijdbesteding en is een essentieel onderdeel van de beleving.

WEareGRUTSK werkt nauw samen met lokale ontwerpers. Met deze specialisten gaan we op zoek naar het uiterlijk van elk beleefconcept.

De aantrekkelijkheid van het gebied wordt gezien door een grotere massa. Bezoekers kunnen de locaties en bijbehorende verhalen beter onthouden en vinden het leuker om het vervolgens met anderen te delen.

Investeer


De nieuwe thema-arrangementen zijn gelijk toe te voegen aan het aanbod! Daarmee verdien je de investering al snel terug. Dit laten we graag zien aan de hand van een praktijkcase.


Nu de arrangementen er zijn is de investering geweest en het beleefconcept (verhaal + design) is klaar – personeel en bezoekers vertellen met gemak over de onderwerpen rondom de plek. Er is een nieuwe winstmaker in het aanbod! Nog even afgezien van alle publiciteit welke je eigen arrangement oplevert…

Wat is inbegrepen?

  • Een eigen uniek thema-arrangement
  • Met een eigen unieke naam
  • Het verhaal achter de locatie of culturele hotspot
  • Vormgeving
  • Lanceermoment – Minicampagne
WEareGRUTSK concepten heeft kwaliteit en vernieuwing bovenaan staan. Neem contact op voor een persoonlijke afspraak!